من متعلق به کجاهستم

درد تمام وجودم را گرفته

 

روح وجسم هردو خسته و ناتوانند

 

روح از بار تحمل ناپذیر جسم

 

جسم از بار تحمل ناپذیر روح

 

علاجی نمی بینم  جز اینکه این دو  از هم جدا باشند

 

هرکدام بسویی

 

روح به آسمانی  که وجودش از آنجاست

 

جسم به خاکی که وجودش از آنجاست

 

راستی که این دو عنصر را به یک جمع کرد

 

در کدامین فرمول  ریاضی یک +یک می شود یک

 

با کدام فرمول شیمی  میتوان این دو را با هم ترکیب کرد

 

هیچ شباحتی بین این دو نمی بینم

 

روح همیشه آسمانی و جسم خاکی

 

از ترکیب این دو عنصری  وجود آمد بنام عشق

 

بهترین آن عشق خدا به مخلوق

 

بدترین آن عشق مخلوق به دنیا

 

عشق خود ترس را آفرید

 

بالاترین آن ترس خدا ازاینکه نکند مخلوقش سر کشی کند

 

بدترینش ترس مخلوق از مرگ

 

ترس خود بخشش را آفرید

 

بالاترین آن بخشش خدا نسبت به مخلوق

 

تا از مرگ نترسد و به سوی اوبرگردد

 

بدترین آن بخشیدن آخرت به عشق دنیا توسط مخلوق

 

نمی دانم از آسمانم یا زمین

 

اگر آسمانیم در زمین چه می کنم

 

اگر زمینیم پس در آسمان به دنبال چه می گردم

 

به راستی من کی هستم

 

وجودم از کجاست

 

درد من همین است که باعث شده تمامی دردهایم رافراموش کنم

 

 

نوشته شده توسط hotboys

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیرا پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:51 ق.ظ

پر ندادند به مرغان که حصاری باشند
به قفس دل بسپارند و قناری باشند
این همه چهره ؛ که در بند تصاویر خودند
کی توانند که آینه جاری باشند ؟
بهمن رافعی

مینو پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:41 ق.ظ

با عرض سلام و خسته نباشی
دوست عزیز نباید فراموش کنیم که همه از خدائیم و به سوی خدا باز میگردیم
بنابراین باید در تمام مراحل زندگی به خدا توکل کنیم خدا خودش کارساز بنده نوازه
موفق باشی و خدانگهدار

زهره چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:07 ب.ظ http://ghalbeafsorde.persianblog.com

خیلی زیبا و قشنگ
امیدوارم موفق باشی

سمیرا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:18 ق.ظ http://beautiful-creator.blogsky.com

من بی معرفت نیستم . شما بود که خیلی وقت بود نبودید .
به ما سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد